De bedste cykel airbags

Høvding hjelm skaber airbaghjelme specielt til cyklister. Det ønsker også at øge bevidstheden om cykelsikkerhed i London. Der har altid været et stigende antal skader i den britiske hovedstad. Dette spørgsmål var også vigtigt ved borgmestervalget i London sidste år. Airbag hjelme er blevet anbefalet af cykling samfund til at reducere skader i tilfælde af en ulykke. Skader fra cykling er oftest forårsaget af en ubalance i vægt. Rytteren er derefter underlagt vinden og dens hastighed mod vægten af hans eller hendes krop. H ingling skabte sine airbaghjelme for at beskytte cyklisterne. Hjelmens bløde inderfor reducerer trykket mod hjelmen. Airbaggen pustes op, når vinden blæser, hvilket reducerer trykket og giver komfort for cyklisten selv under barske forhold. Den bløde foring giver overlegen komfort og beskyttelse, uden at være så skadelig som andre typer hjelme. Det bløde materiale er meget behageligt og kan bæres i lange perioder uden ubehag. Selvom to meter er den anbefalede mindste længde til brug, kan nogle modeller gå op til tre meter, når de er fuldt oppustede. Udluftede modeller er populære, og de kommer i forskellige størrelser. Der er to udluftningsmetoder. Den første er fuldstændig udluftning. Den anden har mindre udluftning, men indeholder en større mængde airbag. Du kan også erstatte den indre liner med vinyl eller skum, afhængigt af dine præferencer. Selv om der er mange farvemuligheder for airbag hjelme, at cyklister kan bruge, den mest populære er den sorte. Standardstørrelseslågene bruges af alle producenter til at dække deres udluftede airbags. Du bør overveje at købe en cykelhjelm med airbags, især hvis din pendler indebærer at krydse gaden og ridning på din cykel. Airbags kan beskytte dit hoved mod stød ved oppustning, når der er en kollision. Besparelserne i hospitalet regninger og medicinsk behandling omkostninger kan være milliarder af pounds hvert år, ifølge forskning fra sundhedsmyndigheder. Cyklister involveret i sammenstød mellem fodgængere og cyklister havde deres kranier alvorligt brækket. Airbags reducerede denne risiko betydeligt. Storbritannien fandt også, at der var en 40 procent stigning i frakturer, når to personer iført airbags kolliderede med fodgængere. Derudover giver airbaghjelme ekstra beskyttelse til cyklister. Ifølge undersøgelser udført i Italien, airbag hjelme tilbyde større beskyttelse mod hovedpåvirkninger end standard cykelhjelme. Kvæstelser som følge af sammenstød med andre trafikanter er langt mindre alvorlige for dem, der bærer airbags, med en tredobbelt lavere risiko for alvorlige kvæstelser. Airbags har et lavere starttryk, som menes at tegne sig for den tredobbelte lavere risiko for skade. Da hjernen kan modstå en firedobbelt kraft af en kollision, er det muligt at skade den uden at opretholde nogen skade. En hjelm udstyret med airbags på en cykelhjelm kan dramatisk reducere risikoen for alvorlige hovedskader i tilfælde af en kollision. Det kinetiske princip om, at airbags bruger kaldes energi. Kinetisk energi er den energi, der udstråles fra et objekt. Det kan måles i meter i sekundet. Jo mere kinetisk energi udstrålede ud af en cyklist, der bevæger sig med en hurtigere hastighed, jo større er deres hastighed.